czwartek, 18 marca 2010

W końcu uszyłam moją pierwszą TORBĘ!!! :)

Matko jedyna, ile ja to planowałam... chyba z rok :) Ale wzięłam się w końcu za realizację, bo idzie wiosna, a ja w żadnym sklepie nie mogłam znaleźć torby, która by mi sie naprawdę spodobała.
Szyłam ją 2 dni!!! Masakra normalnie, cały czas coś prułam, bo nie wychodziło, maszyna odmawiała posłuszeństwa, złamałam iglę, następną wygięłam... klełam przy tym jak szewc!!! :)))
No ale tak to jest jak pierwszy raz się coś bardziej skomplikowanego szyje. Mam nadzieję, że następnym razem pójdzie już nieco lepiej :))) Pewnie będą następne "razy", choć nie prędko, zapewniam!!! :)))

Ok, oto moje torbiszcze, wieeeelka jest, bo i ja z tych dużych jestem, to nie mogłam sobie maleństwa jakiegoś uszyć, bo bym wyglądala jak... :)





Przednia kieszeń, na całą szerokość torby, zapinana na skórzane paski i klamerki (wyciągnięte z innej nieuzywanej od wiekow torebki) :)
Kieszenie boczne (sztuk 2) na napój, gazetę, parasolkę czy inne takie :)))

Torba jest napraaaaaaawdę baaaaaardzo pojemna!

Wnętrze torby... dużo przegródek, kieszonek i miejsc na breloki, klucze itp, itd...
Oprócz tego wszyłam w ścianki 2 szerokie gumy, które po naciagnięciu trzymaja wszystko "na miejscu"
Kieszonki na komórki, długopisy, kalendarz itp...
Moja pierwsza kieszeń wewnętrzna, ale jestem z niej dumna :))) hehe
w całej krasie :)

To mój pierwszy tego typu projekt, ale jestem zadowolona i dumna, że się nie poddałam i nie rzuciłam w kąt w momencie jak nic mi nie szło :)
W zasadzie to chciałam uszyć torbę z wykroju z książki Lotty Jansdotter "Simple Sewing" (choć przyznam, ze tam raptem boki, 2 kieszenie na wierzchu i podszewka z 1 kieszonką) wobec czego pomysł zarzuciłam i uszyłam włąsną, resztę dodatków wymyśliłam sobie sama. Ostatecznie wszystko przerobiłam i nadałam jej mój własny charakter.
Mam nadzieję, ze się Wam podoba :)
Jak na ulicy zobaczycie kogoś z wieeeeeeeelką torbą w grochy to to będę ja! :) hehe
Buźkaaaaa!!!! :)

116 komentarzy:

  1. Boska torba!!! Uwielbiam takie wielkie torby z mnóstwem przegródek i kieszeni. Tylko, że ja z taką wyglądam niemal jak z podróżną, bo malutka jestem.

    Tak mi się spodobała, że odę sobie jeszcze raz pooglądać.

    I te groszki! Ach..

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna torba ! jestem pod wrażeniem ! przemyślałaś wszystko ,dużo praktycznych kieszonek - mam pytanie -jaką maszyną szyjesz ? bo moja chyba by nie przeszyła tych skórzanych pasków :(

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. torba bombastyczna!!!ile śie zmiesci ! miałaś jakis konkretny wykrój czy tak z głowy?co to za materiał? tyle pytam bo sama chce uszyć coś podobnego

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu,torba jest REWELACYJNA,duża a to pierwszy plus,w grochy to drugi plus no i ma mnóstwo zakamarków,to trzeci plus :)

    Jesteś mistrzynią szycia!

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. matko jedyna! jaka ona jest pojemna! a jakie ma kolory... ślicznie to Aniu wyszyłaś.. Gratuluję! (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja pod kazdym wzgledem (wzoru, wielkosci, no i te grochy)! Gratuluje pierwszej torby i to jeszcze takiej:).
    Mam ta sama ksiazke "Simple sewing", bardzo fajna jest, moze jak wyskrobie troche czasu, to wreszcie ja otworze;)...
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba "zabijająca"!
    Pozdrawiam ((:

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba jest wspaniała! gratuluje i czekam na następne wszak pierwsze koty za ploty.

    OdpowiedzUsuń
  9. No kochana, pierwsza torba, ale za to jaka !!!! Super pojemna i te grochy ! Baaardzo mi się podoba, ale jak Ty miałaś problemy z jej uszyciem to ja się w ogóle nie zabieram za nią :( Jestem dopiero na etapie etui do chusteczek i komórek ;)

    P.S. Dziękuję za to, że podajesz instrukcje lub kursiki jak szyć. Często korzystam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest SUUUPER! "Wszystomieszczący" tobołek ;)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna!!! Dla mnie bomba. Też taką chcę :)
    pozdrawiam
    szydelkadwa.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Boska jest! i jaka dopracowana, tyle szczegółów, tyle przydatnych schowków! Jestem pod gignatycznym wrażeniem!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Narobiłaś się z tą torbą, ale jest niepraktyczna w razie deszczu.

    Masz za to fantastyczne butki!!!!!
    Właśnie szukam sobie żółtych.

    OdpowiedzUsuń
  14. cudo, kazda kobieta mala czy duza potrzebuje takie cudo, prawda?
    Zapraszam tez do siebie

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjna! W sam raz dla takiej osoby jak ja, ktora kocha nosic tony śmieci w torbie

    OdpowiedzUsuń
  16. Wooow jest przeboska! Wielka, dużo przegródek i mega fajny wzór, czyli wszystko co najlepsze ;)

    Zawsze jak oglądam szyte torby to sobie obiecuję, że też uszyję... A kończy się, no cóż, zawsze tak samo :P Ale może tym razem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurka, toz to sakwojaz jakis, ogromna i bardzo fajna! Ja bym nie mogla takiej miec bo balaganiara jestem i pewnie bym utonela w balaganie, ale ta mi sie bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. heheh wczoraj w hurtowni widziałam taką grubszą tkaninę, struktura coś jak żaglowe płótno ... biała była w czarne groszki, no jak Twoja ... prawie (bom ja też na groszki chora ;DDD) i tak stałam i myślałam co by tu z niej uszyć ...

    w końcu wyszłam i nie kupiłam, dziś już wiem co z tego uszyję!!!

    PARAWAN na plażę!!! wpadłam na to patrząc na Twoje przepastne torbiszcze

    dzięki i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna torba! Talent Wielki masz dziewczyno w rękach i zawsze chętnie podziwiam Twoje prace zaprezentowane na blogu!! :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna ta torba jest , aż mam ochotę usiąść do maszyny u szyć sobie też, ale niestety teraz nie mam.
    Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Boska!
    Przecudna!
    Do pozazdroszczenia!
    Gromniasta!
    Rewelacja!
    Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  22. Torba jest C U D O W N A!!! Doskonale znam problemy ze znalezieniem "torebki idealnej" oraz z niedostateczną praktycznością takowej. A tutaj te kieszonki, przegródki... Mmmmm... I jeszcze te perfekcyjne wykonanie i ten wzór! No, po prostu odpadłam:)
    Kiedy zakładasz fabrykę?;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale z Ciebie zdolniacha, torebka mnie oczarowała, cudna, dopracowana w każdym szczególne a połączenie kolorów bossskie

    OdpowiedzUsuń
  24. och, zamarłam... pierwsza torba... moje marzenie, jak na razie... Na przyszłość :) Obecnie utkwiłam w mniejszych formach, ale torbę widzę moimi oczyma przed snem. A Twoja ma dla mnie zaletę nie do podważenia: oprócz urody, oczywiście, zachwyciły mnie jej gabaryty. Nie wiem, jak można nosić małe torebki, przecież z taki miżyć się nie da. I wszystkiego brakuje chyba...?
    Chylę czoła z szacunkiem ogromnym i podziwiam, podziwiam, podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna torba!! Gratuluję cierpliwości, ja raczej jak coś nie wychodzi to przeważnie rzucam w kąt :( ale widzę, że efekt końcowy jest wart Twoich zmagań. Wyszło naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mogę oderwać oczu.Torba śliczna.No i te kiejdy w środku takie dopracowane.Na wiosnę jak znalazł.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. niesamowita ta torba, widać, że wszystko zmieści (stworzona dla kobiety :)) i oczywiście bardzo wiosenna!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięęęęękna!!!! Gratulacje, podziw i łał.Ślicznei to wszystko sobie wymyśliłaś a wykonanie 6+ :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, jestem pełna podziwu. Jak na pierwszą szytą torbę to jest fantastyczna. Taka praktyczna, tyle przegródek :D Brawo

    OdpowiedzUsuń
  30. Matko, ależ Ty się musiałaś napracować nad nią. Ale muszę powiedzieć, że efekt końcowy bombowy :-) Sama bym taką chciała :-)Nie no, już brak mi słów :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna!!! ile w niej zakamarków... ile schowków... ja to pewnie od razu napakowąłabym do niej tyle, że nie dałabym rady unieść. Ja muszę mieć torby średniej wielkości, bo małe torebunie nie mieszczą sprzętu podstawowego.
    Napracowałaś się PIĘKNIE!! mnie by w życiu tak nie wyszło, nawet za dwa lata. Groszki cudnie pasują do tej żółtej krateczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Normalnie ekstraśna torba- jak na pierwszą, wysoko porzeczkę sobie postawiłaś!
    Świetne odważne i nietuzinkowe zestawienie deseni i kolorów!!!
    Gratulacje Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  33. TORBA FANTASTYCZNA!!!!!!!

    a te wszystkie kieszonki!!!

    i bardzo i sie zdjecia podobają jak ona już taka wypchana,
    wypełniona życiem po brzegi jest:))))

    OdpowiedzUsuń
  34. O, superancka! Gratulacje, ja się noszę z zamiarem uszycia torebki od kilku miesięcy i jakoś nie mam odwagi. Normalnie mnie zmobilizowałaś, a że w przyszłym tygodniu mam urlop to może będę miała się czym pochwalić.
    pozdrawiam i jeszcze raz gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  35. O, superancka! Gratulacje, ja się noszę z zamiarem uszycia torebki od kilku miesięcy i jakoś nie mam odwagi. Normalnie mnie zmobilizowałaś, a że w przyszłym tygodniu mam urlop to może będę miała się czym pochwalić.
    pozdrawiam i jeszcze raz gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  36. O jejku, nigdy bym nie pomyslala ze takie cuda moga powstac bez specjalistycznego warsztatu - jestem pod wrazeniem i to z tych ogromnych rozmiarem!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna torba!
    to ja teraz zacznę wypatrywać;))

    OdpowiedzUsuń
  38. no, no, no:)
    cudowna:) i faktycznie pojemna, nie dość, że praktyczna to i śliczna

    OdpowiedzUsuń
  39. Aniu cudna! Jeśli będziesz szyła więcej to ja z chęcią kupię :) Pamiętaj proszę!

    OdpowiedzUsuń
  40. Boska jest Aniu!! Przy okazji bosko też zorganizowana :). Pięknie się komponują te skórzane dodatki - paski! Rewelacyjny debiut!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna!!! Oryginalna !!! Podziwiam za cierpliwość i zazdroszczę takiego cuda.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna, pojemna torba! Widać, że wszystko przemyślałaś, podobają mi się te wszystkie kieszonki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Wypieszczona na maxa! Super jest!!! Ja też lubię duże torby:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Niesamowita ta torba! A ile ona ma funkcji, kieszonek... Super!

    OdpowiedzUsuń
  45. wysiłki się opłąciły, śliczna jest. ja też bardzo lubię torby giganty. takie że można zapakować w nie "pół życia".i też lubię groszki.
    rewelacja !!!

    OdpowiedzUsuń
  46. No profesjonalnie! Super torba i wszystko się w niej mieści! i jeszcze te kieszonki i kieszoneczki... :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Rewelacja!
    Nie dziwi wcale, że dużo czasu na jej uszycie Ci zeszło...choć w moich realiach dwa dni to strasznie krótko!!!
    A efekt wspaniały,a pojemność- prawie jak walizka, co nie umniejsza atrakcyjności :)
    Ach, te grochy!

    OdpowiedzUsuń
  48. Rewelacyjna! To połaczenie ciemnego groszkowego materiału z tą żółtą kratką, rewelacyjne wyszło i te skórzane paseczki no i te kurczaczkowe balerinki :) Podoba mi sie bardzo!

    Ja uwielbiam torby i torebki i tez od dawna planuję sobie uszyć własną torbę ale odwagi mi brak ;)
    Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  49. boooooskie torbiszcze!!!chciałabym taką mieć....
    no i te groszki...

    OdpowiedzUsuń
  50. Ania jestem pod ważeniem! ja własnie wyrzuciłam etui na klucze,bo utknęłam na wszywaniu podszewki haha i szlag mnie trafił :P

    torba przepiękna!
    począwszy od grochów,przez wszystkie kieszonki,przegródki,breloki i co tam jeszcze :P jestem oczarowana!

    OdpowiedzUsuń
  51. o matko....jesteś wielka i genialna

    OdpowiedzUsuń
  52. Jak to jest że jak już coś robisz to od razu na max'a :-)))
    Torba rewelacyjna i na pewno nie będziesz z nią chodzisz w deszczu ;-)
    Żółte butki+nowa torba+słońce= udany spacer !
    aha skórzane paseczki miodzio :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Booskaaa jest!! Uwielbiam takie duże z kieszonkowym mnóstwem :)
    Jesteś niesamowita! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bez dwóch zdań - REWELACJA!! :)) Ja też uwielbiam takie torby, ale daleeeeeeeeko mi jeszcze do uszycia sobie samej takiego tworu, na razie muszę zadowalać się kupowaniem u mojej ulubionej projektantki :))) A twoja jest świetna, po prostu wierzyć się nie chce, że nie szyjesz toreb zawodowo!! :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  55. Na wszystkie Anioły - TORBA BOSKA!
    Przecudna! - ile bym dała by mieć takie sprawne rączki i takie umiejętności! Aaaaa! Super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Rewelacyjna torba!!! A podszewka cuuuudna!! Duże są najlepsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  57. WOW !!! Aniu ... chylę czoła jak najniżej potrafię !!!

    Buziaki ślę

    OdpowiedzUsuń
  58. Szczęka mi opadła... naprawdę można samodzielnie uszyć coś takiego?! Jest piękna, dopracowana w każdym calu! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  59. Torba bombowa!!! A pomysł z szerokimi gumami - genialny!

    OdpowiedzUsuń
  60. oooooooooooo kuuuullleeee cuuudooo! jest zajebista! właśnie taka jak lubię! i witaj w klubie, ja zawsze jak szyję coś bardziej skomplikowanego to muszę prowadzić twarde negocjacje z maszyną i klnę i pruję i łamię igły :-)

    OdpowiedzUsuń
  61. Przepiękna ta torba, od materiału, przez zapięcia, sprzączki, detale i detaliki... Bardzo zazdroszczę Ci talentu i kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Jest fantastyczna! Nie dość, ze świetnie uszyta, przemyślana, to po prostu jest ładna, zrobiona ze smakiem.

    Ależ ja uwielbiam te Twoje szyte cuda! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Dołączam do gratulacji, torba przewspaniała no i taka pakowna i przemyślane wszystkie przegródki. Jestem pod wrażeniem. Grochy urzekające.

    OdpowiedzUsuń
  64. niee no, przegięłąś z tą torbą!!! Super jest!

    OdpowiedzUsuń
  65. torba jest rewelacyjna! no i te grochy! i ile kieszeni... gotowe torebki ze sklepu rzadko kiedy mają tyle kieszonek i schowków, więc szyjąc samodzielnie można ich zrobić tyle ile uzna się za stosowne (;

    OdpowiedzUsuń
  66. Brak słów, poprzedniczki już chyba wszystko napisały :) a torebka miodzio pod każdy względem :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Warto było się trudzić! torba ma piekny fason, idealne gabaryty, dobre proporcje i wygląda na praktyczną. A może byś taką turkusowo-zieloną spreparowała i wstawiła do sklepu??
    Pozdrowienia,
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  68. ale ekstra! duża, z kieszonkami, zmieszczą się w niej wszystkie NIEZBĘDNE kobiecie rzeczy :) i te grochy, no odjazd! przydałaby się taka do mojej licznej już kolekcji, no ale w grochy jeszcze żadnej nie mam :( może planujesz jakąś produkcję? jestem chętna!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  69. Full wypas, jest rewelacyjna i to, że sama ja zaplanowałaś i zamysł zrealizowałaś doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  70. No nie mogę, toż to willa z garażem, basenem, polem golfowym i lądowiskiem dla helikopterów.
    Niesamowita jesteś. Za tyle kieszonek w każdej swojej torbie oddałabym pół królestwa, bo też lubię duże torby, a bałagan mam w nich kosmiczny.
    I to zestawienie kolorów....
    Fantastyczna, jednym słowem :))

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  71. Och, zeżarło mi mój komentarz, wrrrr.

    Troba wspaniała - najważniejsze że OGROMNA - czyli w sam raz dla mnie, ja tez "stworzyłam" juz swoją pierwsza torbę, ale widzę jej pewne braki do poprawki, zabrać się tylko nie mogę...
    Twoja rewelacyjna - chyba sprawię sobie podobną, jesli nie masz nic przeciwko, oczywiście:))))

    Pozdrawiam miło

    OdpowiedzUsuń
  72. jak wiekszosc z pan tutaj.. po raz kolejny.. ZAKOCHALAM SIE W TWOJEJ PRACY!.. gratuluje zrobienia pierwszej torby.. i to jakiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Cudne torbiszcze :) i nie dziwię się, że dumna jesteś, bo jest z czego! Podziwiam! i torbę i cierpliwość i Ciebie Aniu :)

    p.s. i dziękujemy za kartkę :)
    lada moment coś skrobniemy na temat u mnie na blogu...

    OdpowiedzUsuń
  74. This bag is awesome! the shape, the fabric (I love polka dots) and the pockets... you did a GREAT JOB!!!!
    hugs from Italy
    Martina

    OdpowiedzUsuń
  75. Ania!!!! torba jest torbiaszcza, jak o niej mówiłyśmy właśnie coś takiego miałam na myśli ale efekt przeszedł moje oczekiwania!!! jesteś prze zdolna a ze szyjesz na takim samym zabytku jak ja to Cie bardzo dobrze rozumiem z tymi nerwami... mam nadzieję Cie ujrzeć niedługo na jakiejś mojej ulicy w tych grochach... ściskam mocno An!!

    OdpowiedzUsuń
  76. No pięknie!
    A zdjęcie na szczęśliwej właścicielce gdzie?:)

    OdpowiedzUsuń
  77. To jeszcze tylko chyba ja nie pochwalilam:) Cudna, ile ja bym dala za material w grochy, do Irlandii chyba takiego nie przywoza:) mi tylko kurczako - koguty sie uszyly:) Serdecznosci z Zielonawej:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Cudna jest. Uwielbiam takie ogromne torby. Jednak te sklepowe mają ogromny minus - jest to tylko wielka kieszeń bez jakiejkolwiek organizacji. Twoja jest cudna, pojemna i do tego tyle kieszonek i praktycznych rozwiązań na przechowywanie rzeczy. Cudo, no i jeszcze grochy :)))))

    OdpowiedzUsuń
  79. cudowna! szczególnie że ostatnio jestem zakręcona na punkcie groszków!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Jest rewelacyjna!!!! Prawdziwy majstersztyk!!!

    OdpowiedzUsuń
  81. Wow ! Boska ! ...i chyba tylko tyle powiem bo mnie zatkalo :O

    OdpowiedzUsuń
  82. wspaniała!!!! I jak wspaniale wielgachna!!! Wyszła Ci cudownie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  83. Torba jest cudowna, zakochałam się w niej. A gumy trzymające wszystko w środku są rewelacyjnym pomysłem!!!

    OdpowiedzUsuń
  84. Torba cud miód. Też bym taką chciała, bo mi zawsze za mało tych kieszonek ^.^
    A grochy są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Torba jest cudna,stylowa i bardzo w moim guście.Jestem totalnie uzależniona od torebek wszelkiej maści i rozmiarów, tym bardziej doceniam Twoją pracę. Zapraszam do mnie , dopiero się rozkręcam i potrzebuję dopingu :)

    OdpowiedzUsuń
  86. o jacie ile kieszonek i zakamarek podziwiam i chylę czoła

    OdpowiedzUsuń
  87. To jest torba z moich snów :-DD

    OdpowiedzUsuń
  88. To jest torba z moich snów :-DD

    OdpowiedzUsuń
  89. Świetna torba :D wyszła super i taka wesolutka w środku, a ile kieszonek :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  90. super-grosiasta torba:) sama chcę sobie uszyć torbę, ale jakoś zebrać się nie mogę - no i brak wykroju też jest powodem nie-szycia;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  91. Fenomenalna jest!:) Straaasznie mnie się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  92. superaśna torba!!!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie po niespodziankę :)
    ulka

    OdpowiedzUsuń
  93. Nie mogę wyjść z podziwu!!! tak to przemyślałaś, że normalnie kłaniam się w pas;) Zdolniacha!

    OdpowiedzUsuń
  94. Łał, czy ja dobrze widzę? mój komentarz będzie SETNY?

    Jak ja mogłam przegapić to cudo? Rewelacyjna torba Ci wyszła!!! Groszki to - wiadomo :) Ale to wnętrze, kieszonki, paski skórzane!!! Szczerze podziwiam.

    Najbardziej mi się podoba zdjęcie, na którym troszkę widać kalendarz w pokrowcu :)

    OdpowiedzUsuń
  95. O ja cię jak dla mnie bomba:)szczególnie ta masa kieszonek w środku:)boja to taki chomik trochę jestem i potrzebuje tak dużo kieszonek a w sklepowych torbach to raptem 3 no może 4 się znajda:)

    OdpowiedzUsuń
  96. Kapitalna!! Nic dodać , nic ująć ;-))

    OdpowiedzUsuń
  97. gratulejszen :)
    wspaniała torba, ma tyle zaje-bistych przegródek, to jest to o czym zawsze marze, żeby w torebusi było wszystko poukładane, na swoim miejscu .
    za mną "chodzi" torebusia z jeansu,
    mam pomysł uszycia ze spódnicy, ale ... ja nie umiem szyć

    pozdrawiam
    a.

    OdpowiedzUsuń
  98. Hej! A czy mozna taka torbe u Ciebie kupić? pozdro LOla

    OdpowiedzUsuń
  99. To co robisz jest niesamowite! Nie moge wyjsc z podziwu.
    Pozdrawiam cieplutko z Ikeowego kraju :-)))

    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  100. To co robisz jest tak cudne i kreatywne, nie moge wyjsc z podziwu!
    cieplutkie pozdrowienia z kraju Ikeowego.

    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  101. Bardzo mi się podoba to połączenie kratki i czarnego materiału. Wyszła Ci. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  102. Aaa!;O genialna!!;)Zazdroszczę takiego talentu:)Ahh te groszki..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  103. oooo maaaaajjjj gggaaadddd !!!
    R E W E L A C J A

    zakochałam się w tym projekcie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  104. właśnie poszukuję projektów, inspiracji i podpowiedzi dotyczących szycia toreb - Twoja jest rewelacyjna!

    Projekt, elementy, szczególiki - wszystko to nadaje jej niesamowitego klimatu! JEST CUDOWNA !


    Mam nadzieję, że i mi się uda ;)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  105. Super torba, tylko co zrobić jak pada dość mocny deszcz? nie zmieści się wszystko do środka przecież, ale mimo wszystko gratuluję pomysłu i wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  106. Śliczna torba. Masz talent.
    Pozdrawiam
    ruda :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Świetna jest:-) też potrzebna mi jakas do pracy duza i szukam inspiracji;-)

    OdpowiedzUsuń
  108. rewelacyjna torba :)))

    OdpowiedzUsuń
  109. Genialna! - byłaby rewelacyjna na plażę! :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło :)