środa, 26 sierpnia 2009

Matrioszki :)

Szał na "Russian Dolls" na zagranicznych blogach trwa i trwa :) Ja też wpadłam jak śliwka i zakochałam się w nich od razu. Niestety w Polsce nie można dostać materiałów w motywy matrioszek (nawet jeśli, to na pewno nie w moim mieście), ale poradzić sobie można nieco inaczej - proponuję samodzielną produkcję Babuszek :)



Moje wyszły tak:


Oczywiście wszystkie pełnią rolę breloczków :)















Poniżej kolejny brelok, tym razem ptaszyna, drobniutka bardzo, ale klucze udźwignie :)

To prezent, mam nadzieję, że obdarowanemu się sposoba :)



Pewnie powstanie więcej Babuszek, bo wiecie, że jak w trans wpadnę to ciężko mnie zatrzymać :)


ooooooooo zapomniałam wspomnieć! U Eight cukierki!!! mniamuśne! :)


28 komentarzy:

  1. śliczne breloczki, szczególnie matrioszki mi wpadły w oko, aż mam ochotę spróbować, akurat mam materiał, który by sie chyba nadał ...

    OdpowiedzUsuń
  2. ale słodziaki :)
    super!

    :)

    jutro wyślę paczkę do Ciebie :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. oj szał trwa, ja też już cosik stworzyłam..rysunek znaczy się...ale jest jeszcze w fazie poprawek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są Twoje Matrioszki!!!
    I nie trzeba wcale specjalnych materiałów ..... .
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bożeeee! Jakie cudneeee! Już się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ptaszek super odlotowy a babuchy bardzo urodziwe :))) . Ty to potrafisz - co materiał w ręce chwycisz to cuda powstają :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, cudowne. Ja też się przymierzam, ale to takich stojących.
    Te breloki są bosssskie!!!!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też wpadłam w wir tego zachwytu nad babuszkami, nawet mam jeden papier scrapowy z nimi, ale na razie leży i czeka na "swój dzień" - być może swoimi cudnymi brelokami go przyśpieszyłaś? :) Toje babuszki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne te babeczki! Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. są świetne!
    i jak widać nie trzeba typowych materiałów żeby tworzyć dobrą matrioszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o.O
    ta pierwsza z lewej przyprawiła mnie o palpitacje serca!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kobieto! Jesteś przefantastyczna :D :) Babuchy super :) ostatnia mi się najbardziej podoba :]
    Ptaszor też ma swój wdzięk ;) :D

    pozdrawiam i idę główkować ... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne te breloczki .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczne!!!!!!!!!!
    urokliwe w swej prostocie!!!!!!!!!!
    cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gośka (kursowa) ;p27 sierpnia 2009 09:12

    o jaaacie, jakie one są bossskie!! Te matrioszki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. śmichowe i naprawde urocze :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne babuszki.fajny pomysł na brylok :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli o mnie chodzi, to mnie się bardzo podoba :D

    Babuszki piękniaszcze również.

    OdpowiedzUsuń
  19. o jezu,o jezuuuuuuuuuuuuu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ta w kropy matriocha!!!!! nie, ta w kwiaty! nieeee wszystkie KOCHAM KOCHAM jakie boskie

    i ptaszorek....umarłam -no boskie buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ależ mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Matrioszki urocze w tych wdziankach... :) Tak sobie pomyślałam, że zawsze po otwarciu matrioszki pojawiała się kolejna... Gdyby w Twoich zrobić podwójny tył, to znaczy tak żeby kieszonka z tyłu powstała... Matrioszka mogłaby w sobie schować...... Nie kolejną matrioszkę ale za to klucze... :) Oj przydałby mi się taki sprytny breloczek... schowane w nim klucze nie rysowałyby mojego telefonu który wraz z kluczami zawsze "wala" się u mnie w torebce... A jaki jest efekt przytulania się kluczy do telefonu chyba większość z Nas miała okazje sama się przekonać...
    To się rozpisałam... Mam nadzieję Aniu, że się nie gniewasz za to moje dodanie kieszonki ;)... To takie moje dziwne myślenie "co by było gdyby"... ;) Jednak prawdziwy fakt jest taki, że matrioszki same w sobie są cudne... :)
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  21. są świetne! materiały pasują idealnie :)

    ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Matrioszki super!! Piękne rzeczy tworzysz.Podziwiam je od dłuższego czasu. Mam nadzieję, ze się nie pogniewasz jeśli sobie Twojego bloga zapiszę ? Pozdrawiam, będę zaglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oglądam właśnie Twego bloga - matrioszki mnie powaliły na kolana :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. matrioszki cudne! chociaż przyznam, że ptaszynka też mi się nieziemsko podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło :)