piątek, 4 września 2009

Folder na CD

Wyzwanie miesięczne w Art-Piaskownicy na wakacyjne foldery na CD zaowocowało zrobieniem przeze mnie kolejnego szewskiego tworu :))) Oto folder na płytę, jak zwykle materiałowy oczywiście, z podszewką w kwiaty, zapinany na mały zatrzask, przód z okienkiem z folii tablicowej, co by można było coś napisać :)

Mieści 1 płytkę i jest całkiem niezły zarówno do przetransportowywania CD w wypchanej po brzegi damskiej torebce, jak i do ukrycia w nim jakiejś szczególnej płytki czy to ze zdjęciami czy jakąs ciekawą muzyką :)








Niestety nie ma go na stronie Art-Piaskownicy, bo się rozchorowałam i nie wyrobiłam się, ze zrobieniem go na czas... no ale niestety, siła wyższa, za co gorąco przepraszam obdarowaną.

8 komentarzy:

  1. ale Towja szewska pasja cudnie się uzewnętrzniła :-D!!!
    folia tablicowa ? skąd Ty bierzesz takie rzeczy? takie pomysłY?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Andziu, nic nie pisałaś, żeś chora. Zdrowia życzę kilka kilogramów! na zapas.
    piękne etui :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anka jAK TY COS wymyślisz to normalnie... no no no dech zapiera
    p.s. mam andz. że już lepiej się czujesz /??

    OdpowiedzUsuń
  4. Prima sort projekt i wykonanie :) Nic nawet nie pisnęłaś żeś chora. Mam nadzieję, że zdrówko powróciło na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj dzięki dziewczyny, dzieki :) Nie pisałam, że byłam chora,bojak tu pisać jak sie ma 39 stopni gorączki, spałam tylko bez przerwy :) A jak już się lepiej poczułam, to na rower durna wsiadłam i na nowo kaszlę :) ot, durna i tyle :) (no ale przynajmniej gorączki już nie mam) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obdarowana - znaczy wkrótce :p- przebiera nogami.A za takie cudo to jedynie raczki calowac może :) ewentualnie na opieszałośc poczty przeklinac :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ania szał w trampkach to co Ty tu pokazujesz. Podkładeczki cudeńka, matrioszki tez nie gorsze. Śliczności.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło :)