czwartek, 22 kwietnia 2010

Podkładki :)

Moja siostra już dość dawno temu zażyczyła sobie podkładki pod kubasy. A że namolna z niej bestia, nie było wyjścia, wzięłam się za szycie :))) Aguś - wszystkie są Twoje! :) (No może jedynie tę czerwoną w grochy zostawię dla siebie!) :)


...bez groszków ANI RUSZ!

A tu zestaw czarno - biały :)

"Środek" w sam raz na kubas gorącej kawy :)




Mam nadzieję, że się spodobają! :)
Pomysł stąd :)


Buziaki i duuuużo słońca, nie???
ehhhh, jak mi się już marzy "otwarcie sezonu" na balkonie! dajcie mi więcej słońca, pliiiiis !!!!!

37 komentarzy:

  1. Spodobają się na pewno! Śliczne są. Zestaw wzorków- oszałamiający a jednak tworzy całość. Dla mnie bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są! Strasznie podoba mi się dobór materiałów do tego czarno-białego zestawu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sa dybeściarskie, pierwsza klasa i mega oryginalne !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Groszki zawsze mi się podobały, te w podkładkach są takie różniste i tak pięknie się ze sobą komponują.

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie piękne, a pomysł z kółeczkiem rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  6. Orginalne. Bardzo ładne są podk ładeczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle niesamowite. Mnie najbardziej urzekła ze wzorkiem kwiatowym!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie bomba, super są wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja poprosze te w grochy!!!suuuper!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. są świetne ! - zresztą jak wszystko co szyjesz :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczy najprostsze są najpiękniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko co wychodzi spod Twoich rąk jest śliczne! Gratuluję:) Niby "nic"wydawałoby się-podkładki chyba prosta rzecz, ale jak super je zaprojektowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczne:)
    mam totalnego fioła na punkcie podkładeczek i twoje ogromnie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacja! aż zachciało mi się usiąść do maszyny:) ale niestety.. kolowium za kolokwium wiec do nauki...:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie się prezentują! :) aaa i jestem pod wrażeniem szarej torby! O.o :))) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie sie podoba wszystko co z lnu :) A wogole to uwielbiam podkladki, ale sama nie mam ani jednej bo chyba bym sie bala uzywac.

    OdpowiedzUsuń
  17. baaaaardzoż gustowne,przyznać muszę - z dużą dozą przyjemności :) Natomiast dodam, że użyłaś mojej ukochanej techniki obszywania - surowy szew na wierzchu a do tego jeszcze zwielokrotniony... dla mnie - idealne!

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniałe są!! w prostocie siła!

    OdpowiedzUsuń
  19. Niby takie banalne,a jakie rewelacyjne! Świetne,nie każdy tak potrafi,gratulacje za minimalizm.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle ślicznie.
    Podkładeczki na bank się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kolejne ślicznostki spod Twoich rączek wyszły !
    baaardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne te podkładki! I z moim ulubionym zestawem kolorystycznym: black&white!

    OdpowiedzUsuń
  23. R-e-w-e-l-a-c-j-a... straszliwie mi się spodobały te podkładeczki. Szkoda że nie jestem Twoją siostrą

    OdpowiedzUsuń
  24. Sliczne podkladki, proste, a z ciekawym srodkiem, no i te materialy, mhhh... do Polandii chce:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne podkładki- lubię takie połączenia materiałów, a pomysł z okienkiem- bomba.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super te podkładki, proste ale świetnie się prezentują. Gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  27. są świetne! bardzo, bardzo mnie zauroczyły!

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne te podkładki :D a najbardziej podoba mi się to, że każda inna a tak pięknie współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  29. podkładki marzenie,świerze pomysły,z przyjemnością podglądam w chwili wytchnienia ,gratuluję weny.

    OdpowiedzUsuń
  30. Też ubóstwiam groszki;)A Twoje podkładki są baardzo oryginalne i świetne!;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Te czarno-białe podkładki wyglądają genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło :)