piątek, 10 lipca 2009

Królowa szycia... i król

Z okazji "prawiezłapania" około 3000 wejść na Cynkowe Poletko otrzymalam od Cynki przecudowny komplecik: kartkę, jakże wymowną (jak to zwykle zresztą u Cynki bywa), zakładkę do książki i prześliczne maleństwo - słodkie scrapuszko :)
Przeszycia majstersztyk, dobór tekstów jak zwykle BOMBA, wspaniały papier z motywami krawieckimi i jak zwykle moje ulubione groszki :) No po prostu nie mogłam oczu oderwać, wzruszyłam się prawie do łez...ehhh... nie będę się tu uzewnętrzniać, Cynka wie o czym mówię, nie? :))) To kochana kobieta... i już! Zresztą same zobaczcie:




Oj będe u Cynki łapać 5000, będę!!! :)

ps: odwiedzajcie Ją obowiązkowo, bo Jej dzieła są przecudne, bardzo przemyślane i niezwykle oryginalne. Naprawdę POLECAM!

4 komentarze:

  1. Tak, bez wątpienia nasza Cynka to cudowna Kobieta!!!!Jest niesamowita!!

    OdpowiedzUsuń
  2. swój do swego ciągnie , jesteście obie niesamowite babki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jej a ja się napatrzeć na te cuda nie mogę :DDDDDDD
    popatrzę jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. :-)

    wilka to radość innym radość sprawiać!!!!

    :*

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło :)