niedziela, 16 stycznia 2011

Candy na dobry powrót! :)

A co! Jak szaleć to szaleć! Postanowiłam zorganizować rozdawnictwo z okazji mojego powrotu do blogowego świata! Z chęcią oddam jedną z moich toreb... może jest ona mało odpowiednia na dzisiejszą"zimową" aurę, ale niedługo (na to ogromnie liczę) przyjdzie wytęskniona, wyczekana wiosna, a wtedy kwiatowy torbiszon będzie jak znalazł! :)))
Oto i ona:








Zasady sa oczywiście ogólnie znane:
1. Umieść komentarz pod tym postem (jeśli nie masz bloga - podaj w komentarzu swojego maila). 2. Zamieść u siebie na blogu informację o moim candy.

Losowanie odbędzie się 20 lutego!

Zapraszam! :)))

ps1: jestem obecnie na urlopie i nie wiem czy w miejsce gdzie jadę (Bieszczady) znajdę czas na siedzenie przy kompie, także moje drogie, piszcie, piszcie, a ja postaram się chociaż co jakiś czas moderować komentarze i wstawiać je pod postem! :)

ps2: a tak przy okazji... jeśli inspiruję Was choć troszeńkę, puśćcie proszę smsa o treści H00619 (H zero zero 619) na numer 7122. To Konkurs na Bloga Roku 2010 i szczerze powiem chciałabym pobić swój rekord z poprzedniego roku, bo o wygranej jeszcze nie marzę, ale może kiedyś! :))) Będę wdzięczna! szczegóły tu

Buziaaaaaaaaki i miłej niedzieli! :)


338 komentarzy:

  1. Od dawna zachwycam się Twoimi torbiszczami więc chętnie spróbuję szczęścia :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczna! uwielbiam motywy kwiatowe, wszędzie! chętnie się zapiszę, niestety nie mam bloga.

    "zaglądaczka" Justyna

    justyna.aszkielaniec@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oooooooo! cudo! ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta torba jest przepiękna!!! nie mogę ominąć takiej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, dla mnie wiosenka, dla mnie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień Dobry

    Dla takiego kwiatowego torbiszona Pani mnie zawsze przekona.


    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej, mam nadzieję, że to candy będzie "przywoływaczem" wiosny! Staję w kolejce po wiosnę:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Torba jest cudna, staję grzecznie w kolejce i liczę na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się!Torba jest rewelacyjna!
    wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja się pisze a może mi szczęście dopisze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudna ! ustawiam się w kolejce i liczę na odrobinę szczęścia :)

    sms wysłany info na blogu zaraz się pojawi :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. zapisuję się, uwielbiam twoje torby, wiec moze sie uda;) Fajnie, że wróciłaś!

    OdpowiedzUsuń
  14. no to chyba bede pierwsza:)
    torba swietna :))
    pozdrawiam i fajnie ,ze wracasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Będę pierwsza :) Torbo bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. wiosną powiało :) staję oczywiście w kolejce :) może się poszczęści :)

    pozdrawiam

    http://tuometar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowna torba, mam nadzieję, że mi szczęście dopisze

    OdpowiedzUsuń
  18. kto by nie chcial takiego torbiszona...i kto by sie nie cieszyl z twojego powrotu na bloga... w srode lece do polski wiec jeszcze zdaze wyslac smska jejejeje. buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  19. To ja pierwsza i zapraszam do siebie na cukierki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna ta torba !
    Oczywiści zapisuję się na candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja pierwsza chcę taką piękną torbę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. O! Witamy z powrotem :))
    Śliczna torba, chętnie przygarnę!!

    Też mam nadzieję, że to już niedługo.. ;)

    serdeczności, j.

    OdpowiedzUsuń
  23. To ja będę pierwsza torba śliczna:):):).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam! witam i szybciutko zostawiam komentarz króciutki. Sama już kiedyś jakąś tam torbę uszyłam ,ale do takiej to muszę jeszcze trochę poćwiczyć. Więc chętnie piszę sie na nią. Gorąco pozdrawiam-Alina
    hawruczenki@op.pl
    ...ja pierwsza?...

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam! witam i szybciutko piszę komentarz. Ja też kiedyś już jakąś torbę uszyłam, ale nie taką, muszę jeszcze poćwiczyć. Piękna, chcę, pozdrawiam-Alina
    hawruczenki@op.pl
    ...ja pierwsza?...

    OdpowiedzUsuń
  26. oooooo ta torba jest wspaniała :) ja się pisze jeśli można :D to będzie moje pierwsze candy :) zapraszam na mojego początkującego bloga http://made-by-trele-morele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. O, jak mi się ten pomysł podoba!
    W sumie podobają mi się oba pomysły - powrotu do świata blogowego i sprezentowania takiej świetnej torby. Proszę mnie uwzględnić w losowaniu :)
    PS. W rękawiczkach Belli/Bellis ;) chodzę cały czas, takie są fajne. Jeszcze raz dziękuję za pomoc!

    OdpowiedzUsuń
  28. witaj Aniu, świetny blog, śliczna torba, chętnie rozpowiem światu o candy u Ciebie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. PIERWSZA RZUCAM SIE NA TAK ZACHWYCAJĄCE CANDY?! CZY TO ZAPEWNI MI SZCZĘŚCIE W LOSOWANIU? :)POZDRAWIAM I MAM NADZIEJĘ, ŻE WIĘCEJ POSTÓW I KURSÓW BĘDZIE WKRÓTCE DO OGLĄDANIA!

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj Aniu, świetny blog, fajowa torba. Miło, że wróciłaś. Chętnie rozpowiem światu o Twoim candy! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj Aniu, świetny blog, fajowa torba. Miło, że wróciłaś. Chętnie rozpowiem światu o Twoim candy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam wielką słabość do torebek, szczególnie kwiatowych, więc się zapisuję ;-))

    OdpowiedzUsuń
  34. Czyżbym pierwsza była? Może na dobrą wróżbę ;)
    Tak więc staję w kolejce, link do mnie
    http://blog.kaniewska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam udział!:)
    moj e-mail: joanna0590@wp.pl

    ogromnie, ogromnie się cieszę że wróciłaś! :) przy okazji poproszę o wiecej postów;)

    pozdrawiam i życzę miłej, leniwej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  36. ale śliczna, nie da się przejść obojętnie, ustawiam sie w kolejce pozdrawiam Majka z szprotkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Głosowałam, kibicuję od dawna i trzymam kciuki za owocny powrót, wyczekuję w kolejce i marzę skrycie o torbiee, może się poszczęści. Pozdrowienia z zazielenionego Szczyrku(tu marzymy o wielkim powrocie zimy, nawet Ci ciepłolubni;o) Nat. natt6@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. NO to grzecznie staję w kolejce :) Torba cudna a i Twój blog uwielbiam :) Cieszę się, że wróciłaś i obiecuję esemeska :) Pozdrawiam ciepło Agata

    OdpowiedzUsuń
  39. Witaj ponownie kochana i juz nas więcej nie opuszczaj!!!
    Wzdycham do torbiszona,ustawiam sie w ogonku i pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Wiosennie i pieknie się zrobiło. Z miłą chęcia się zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zielonopagórkowa,
    ja ją chcę jaaaa, na osłodę mego niezbyt fajnego początku roku... przyda się odrobina wiosny w mym życiu.
    W związku z tym, że nie posiadam już mego bloga zostawiam e-mail
    zosiaszczerba@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam.
    A ja właśnie z Bieszczadów piszę.
    Bloga nie piszę, mój e- mail:
    mami9991@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Ależ "cudeńko" do wygrania.
    Oczywiście dołączam do zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie mogłabym sobie odmówić. Bardzo mi się podobają Twoje torby, więc tym bardziej chętniej staję w kolejeczce.

    Pozdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  45. tez sie z checia zglosze..

    http://marysza.blogspot.com/

    i zapraszam na moje skromne candy..

    OdpowiedzUsuń
  46. I ja, i ja też staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  47. przepiękna!! piszę się :)
    mój mail
    madalena.kajstura@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Kocham torebki, więc nie mogę przegapić torebkowego Candy. Jest cudna!
    P.S. Brakuje mi Twoich relacji szpermarketowych.

    OdpowiedzUsuń
  49. No to i ja spróbuję!!!Choć z ukrycia Cie podpatruję!!!Pozdrawiam serdecznie:)Aga

    OdpowiedzUsuń
  50. To i ja się zgłaszam na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  51. mam nadzieję, że wrócisz na dobre ;)
    i ustawiam się w kolejce.
    kollorek@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam twój profil. Jesteś moją inspiracją;)
    Torba prześliczna uwielbiam kwitowe wzory ;)

    kati.11@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Bajeczna torba! Ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  54. I ja już z utęsknieniem czekam na wiosnę, a z taka torbą będzie milej czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Mam nadzieję, że wygrasz w konkursie i ja mam nadzieję wygrać candy ;p
    Tajna fanka - Ola :)

    olajadzka@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. dołączam :)

    alusiape@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Chętnie spróbuję swoich szans w candy. Cieszę się ze powoli wracasz do tworzenia.

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie podałam adresu ann2 adakowsk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Torba jest przepiękna. Mnie kwiatki dają radochę, więc uważam że spokojnie torbę można nosić, gdy jest szaro:)
    Staję grzecznie w kolejeczce i mam nadzieję, ze szczęście mi dopisze.

    Pozdrawiam Mrówkaania
    tcnpsam@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Torba urocza, blog inspiracja do mojego skromnego tworzenia!!! Stanę w kolejce, pozdrawiam!!!
    sylwia2000@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. śliczna torba ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Torby robisz przepiękne!!!
    Więc staję grzecznie w kolejeczce ;o)

    OdpowiedzUsuń
  63. A to ja też spróbuję szczęścia :P Udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  64. o joj, o joj, o joj.....śliczności, po prostu śliczności i taka WIELGACHNA!!!!!
    cały mój świat się tam zmieści.....
    staję więc do losowania .....oby do mnie się uśmiechnęła chwila wyboru......pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja też ustawiam się w kolejce. Twoje prace są rewelacyjne. Już od dawna zaglądam na Twojego bloga już myślałam, że nie ukaże się żaden wpis, a tu zaglądam dzisiaj i miła niespodzianka. Życzę udanego wypoczynku i jak najwięcej postów z nowymi pracami. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja też! Ja też! Ja też, Ustawiam się po tą śliczna torbę :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Oj, bloga (jeszcze!) nie mam, ale za to Twojego lubię i chętnie przygarnęłabym ów kwiatostan! 20 lutego mam urodziny, więc byłby doprawdy to miły prezent ;)


    pozdraiwam, Bee :)
    mail: bb90(at)o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. kolejka, że ja nie mogę, ale że zawsze chciałam mieć jakąś Twoją rzecz nie omieszkam spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  69. witaj, na candy się zapisuję i spieszę Ci powiedzieć, że moje logo przepadło gdyż przepadł mój program photoshop wymiotło z mojego komputera...smutne bo tak mi się podobało...a czy możesz mi przypomnieć w jakim drugim programie można go zrobić ? pozdrawia, ewa

    OdpowiedzUsuń
  70. Co tam nie pasuje! Właśnie, że pasuje do tej szaro-burej zimy! Przynajmniej ożywi ją kolorami i kwiatami :) Dołączam z przyjemnością do candy :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Twoje torby są super! A wiosna już prawie tuż, tuż ;) Takiej okazji nie mogę przegapić, więc ustawiam się w kolejce.
    Cudownie, że znowu będziesz częściej:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Twoja torba to kwiatowe cudo :)
    W sam raz na pierwsze piesze wycieczki z córunią po łąkach i polach. Więc uśmiecham się do niej, a nóż u nas zawita.
    A poza tym mam istny zawrót głowy od twojej torby na rower, teraz nie zasnę.
    No i cudne żyrafki, moja Lenka też ma taką maleńką, chowa się jej w dłoni. Ech inspirujące są twoje prace, gratuluje!!
    A że nie mam bloga podaje mój e-mail: neilii@wp.pl
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  73. Twoja torba to kwiatowe cudo :)
    W sam raz na pierwsze piesze wycieczki z córunią po łąkach i polach. Więc uśmiecham się do niej, a nóż u nas zawita.
    A poza tym mam istny zawrót głowy od twojej torby na rower, teraz nie zasnę.
    No i cudne żyrafki, moja Lenka też ma taką maleńką, chowa się jej w dłoni. Ech inspirujące są twoje prace, gratuluje!!
    A że nie mam bloga podaje mój e-mail: neilii@wp.pl
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  74. Zakochałam się, jest piękna...
    i taka wielka, wszystko tam zmieszczę ;) wylosuj mnie proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. ojej fajnie by było wygrać , jeszcze nic nie wygrałam w blogowych zabawach .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. A, spróbuję :) może tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie?

    OdpowiedzUsuń
  77. Aaaaale kolejka! CO tam,tez sie ustawie:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Twoje torby od dawna przywracają mnie oz zawrót głowy :) Spróbuję więc szczęścia.
    Info w pasku bocznym.
    PS. Smski wysłane :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. Hej Dora, nie wiedzialam ze tak szyjesz!Ostatnio wygralam TV wiec moze szczescie mi nadal dopisze, chetnie sprobuje, tym bardziej ze TV nie ogladam:)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  80. Hej Dora, nie wiedzialam ze tak szyjesz!Ostatnio wygralam TV wiec moze szczescie mi nadal dopisze, chetnie sprobuje, tym bardziej ze TV nie ogladam:)pozdrawiam!
    aha nie wiem czy wyswieli sie wczesniej moj mail:amichalek@alertfinansowy.pl
    Ania Mulart:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Jaki piekna torba, z taką bedzie milej czekało się na wiosnę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  82. Torby szyjesz świetne, jestem ich fanką, toteż nie może mnie zabraknąć wśród losujących to kwiatowe cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  83. oj miło było by wygrać, może się uda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  84. TOREBKA !!!!! Jaka cudna - i ja ja chce....

    OdpowiedzUsuń
  85. Witamy z powrotem w blogowym świecie:)

    ja myślę, że te kwiaty na torbie, bez względu na pogodę za oknem, już przywołały wiosnę przynajmniej w naszych myślach:)

    śliczności!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. Torby sa absolutnie piekne i tak bardzo w moim stylu ze grzechem byloby nie sprobowac.jak widac wszyscy ciesza sie z Twojego powrotu i ja tez :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Toreba cudo!!! bardzo mi się podoba, sama jestem ostatnio w tym temacie, ale wykonuję na razie małe torebusie... ustawiam się w kolejce i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  88. Toż to rewelacyjna mega sakwa:)wie i próbuje szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  89. Piękna:) liczę na szczęście.

    Pozdrawiam ciepło
    Asia
    jo_asia86@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  90. och jaka piękna ! ;)
    też się zapisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  91. Może do mnie się los uśmiechnie :)
    bo jak Aniu wiesz, dziełami Twoimi się zachwycam :) tą torbą też :)
    rozsławiałabym Cię we Wrocławiu!

    OdpowiedzUsuń
  92. to ja też się ustawiam w tej dłuuugaśnej kolejeczce:) a torba jest super, tak jak wszystkie inne:)

    OdpowiedzUsuń
  93. zgłaszam się!!! :)))

    yaggi.ibu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  94. No też chcę i to jak ;-) Aniu jak zamieścić informację o twoim candy nie ma bannera. I ja nadal czyham na te pokrowce na kanapki.

    OdpowiedzUsuń
  95. piękna torba! info w szpalcie po prawej -> http://paszczakowice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. madzialenka14@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Czekam niecierpliwie na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  98. ja tez chetnie spróbuje szczescia w losowaniu, bo torba jest cudna. Twój blog jest niesamowicie inspirujący! zazdroszcze pobytu w bieszczadach:)pozdrawiam. Edyta. mój mail: e-edek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Jesteś cudowną osobą więc przestań się martwić wadami one zginą w płomieniu miłości.

    OdpowiedzUsuń
  100. o jaka kwiatowa i śliczna!
    chciałoby się taką wygrać :D

    PS. Zapraszam także na moje skromne candy :)

    OdpowiedzUsuń
  101. To i ja się chętnie zapisuję. Tak piękna torba... warto spróbować, a może będzie moja ;)

    Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
  102. No to i ja się zapisuję :) cieszę się, że powróciłaś po długim czasie na bloga :)Twoje parce są cudowne i bardzo inspirujące. Z niecierpliwością czekam na twoją nową twórczość :) pozdrawiam
    Agnieszka

    srubka17@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. Torba to istne cudo! ustawiam się w, zapewne bardzo dłuugiej, kolejce.

    Karolina

    karolka_mikulka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. Ta wiosna i te Bieszczady brzmią tak obiecująco :) że jak tu się nie zapisać :))
    Torba - urzekająca :)

    Ciepło pozdrawiam
    Mariola
    mariolagumi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  105. Torba super, a wielkośćtaka jaką lubię. Jeszcze nic nie udało mi sie wygrać. Może tym razem mi sie poszczęśći:)

    OdpowiedzUsuń
  106. Och Ty rudowłosa piękna damo ja tez w kolejce stanę tak samo !!!
    ps.
    Pozdrów moje góry najcudniejsze w świecie

    OdpowiedzUsuń
  107. Odwiedzam Pani bloga codziennie i codziennie jestem zachwycona tymi wszystkimi cudeńkami :)
    Może szczęście uśmiechnie się do mnie ... wiem wiem nadzieja matką głupich ... :)
    gosiaorkisz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. ..zapiszę się i ja!

    irassphotography@gmail.com


    Paula

    OdpowiedzUsuń
  109. Torba rewelacyjna:) dlatego z chęcią się zapisuję:)

    pozdrawiam! i zapraszam na moje candy!

    OdpowiedzUsuń
  110. Piękny torbiszon :))) Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Cudna torebka :) Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  112. piekna torebka :) cichaczem sobie ogladam twoje piękne wytwory :)
    kasia filmiwymszlakiem@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Uwielbiam, uwielbiam,uwielbiam!!!!!!
    zapisuje się!
    Julka
    davematthews@interia.eu
    pozdrawieenia z ZIELONEJ WYSPY!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  114. Oooooooooo... masa komentarzy, ale cóż, torba na tyle śliczna, że ustawię się w kolejce, może szczęście mi dopisze.

    OdpowiedzUsuń
  115. It ia a very pretty bag.:)
    I would like to play for it.:)
    Your game is on my blog.:)
    Greetings.:)

    OdpowiedzUsuń
  116. Zachwycające są rzeczy, które tworzysz! Byłoby mi bardzo miło, gdybym stała się posiadaczką jednego z tych cudów... Fortuno szczęść! A dla autorki - gorące pozdrowienia! Oto mój mail:

    annie4@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  117. Oj, szanse mam marne, ale co tam, pomarzyć można. Oczywiście staję w kolejce :)))

    OdpowiedzUsuń
  118. Torba jest absolutnie wspaniała!!! Biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Uwielbiam torebki - chyba jak każda z nas ;o))
    Zapisuję się, bo Twoje torby są cudaśne.

    OdpowiedzUsuń
  120. fantastyczna torba, piszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  121. jedną sama uszyłam, ale bardziej prostą na zakupy a ta jest śliczna:D

    OdpowiedzUsuń
  122. I ja się ustawiam. Torba piękna. Justyna (jusza1@op.pl)

    OdpowiedzUsuń
  123. Taka torba to skarb! Przeogromna, aż strach pomyśleć co się w niej zmieścić może, a także co może się w niej zgubić... ostatnio znalazłam w swojej torbie zaginioną ceramiczną jaszczurkę - okazało się, że gniazdowała tam ok miesiąca, a miała bagatela tylko 15 cm długości....

    OdpowiedzUsuń
  124. się zapisuję,
    Cię pozdrawiam :)

    askowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  125. Torba prześliczna, wspaniałego materiału użyłaś! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  126. ale kolejka..super blog ..mam trochę słabośc do toreb,,,:) Pozdrawiam wstawiam link...

    OdpowiedzUsuń
  127. Chętnie się ustawię w ogonku po takie cudo :)
    flotka@wp.eu

    OdpowiedzUsuń
  128. Aniu cieszy mnie, że wracasz, chociaż sama na czas jakiś ograniczyć muszę moje odwiedziny.
    Cieszę się, że jeszcze zdązyłam się zapisać na szansę otrzymania Twojej torby.

    OdpowiedzUsuń
  129. Taaaki tłum, nic dziwnego - torba rzeczywiście cudna - więc i ja się ustawiam - to byłby fajny prezent
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  130. Może i ja spróbuję... Uwielbiam torby XXL. A w kwiaciory to już zupełnie... Przepadłam :)
    Pozdrawiam i życzę udanego wypoczynku :)
    Bożena
    bozena1704@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  131. A jutro moje imieniny. Czy prezent by mi sie spodobał? A jakże! Czekam więc, aż szczęście uśmiechnie się do mnie.
    Pozdarwiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  132. A jutro moje imieniny. Czy prezent by mi sie spodobał? A jakże! Czekam więc, aż szczęście uśmiechnie się do mnie.
    Pozdarwiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  133. Obyś, Aniu, tą torbą przywołała tę wiosnę - bardzo już za nią tęsknię :) Spróbuję mego szczęścia u Ciebie. A o candy napisałam już u siebie. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  134. Torba jak ta lala! Akurat na wiosnę. Bo wiosna już za pasem, racja? :o)
    Miłego urlopowania!

    Info o Twojej zabawie na moim blogu:
    http://jaspisowa.blogspot.com/2011/01/mnostwo-pysznosci-do-wygrania.html

    OdpowiedzUsuń
  135. Fantastyczna torba!!!! Zapisuje sie koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  136. jej, cóż za kolejka ^^ ale i ja spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  137. Piękna torba :) może dla mnie?
    dozu@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  138. Torba prześliczna, widziałam ją już wcześniej na tym blogu i byłam zachwycona! Czekam na łut szczęścia. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  139. Bardzo lubię Twoje tutki Aniu, chętnie z nich korzystam, jak np. z pomysłu zamieszczonego w ostatnim poście lub z fantastycznie prostej idei na śmietniczkę... ;)

    Chętnie spróbuję swojego szczęścia w Twoim candy, a co mi tam. xD

    Martyś

    OdpowiedzUsuń
  140. Sliczna torba, w moich ulubionych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  141. chyba bym umarła ze szczęścia jakbym ją dostała!!

    OdpowiedzUsuń
  142. Przepiękna torebka, chętnie wezmę udział w losowaniu

    OdpowiedzUsuń
  143. Śliczna torba!
    Zdążyłam??
    adamczyk.karolina@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  144. to i ja w ogonku się ustawię... :)


    orutkowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  145. zapraszam do mnie na bloga i konkursik:)
    http://reni-ferek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  146. jak zwykle cudna praca więc z radością ustawiam się w kolejce i cieszę się że wróciłaś bo znam Twojego bloga chyba na pamięć:)

    OdpowiedzUsuń
  147. Cudna kwiatowa torba! Zresztą szczerze mówiąc wszystkie mnie zachwycają...

    Ustawiam się więc w kolejce.
    asiekzgr@gmail.com

    Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  148. Przecudna ta torba! Czuję, że moja obecna torba kończy swój żywot, paski zaczynają pękać... ta kwiatowa byłaby cudnym następnikiem! :))

    OdpowiedzUsuń
  149. Ciekawe jak tam moje szczęście?
    Torba śliczna a ja czekam w kolejce
    Pozdrawiam Kaśka
    majchrowska@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  150. Jejku ta torba jest tak śliczna, że nawet nie marze o tym, że mogłabym ją mieć :) nigdy nie brałam udziału w takiej zabawie i chętnie spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  151. To i ja ochoczo ustawiam się w kolejce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  152. dobrze że wracasz, mam nadzieję że na dłużej :) (?)
    torba wymarzona na moje segregatory.. (targam codziennie na uczelnię). i wzorki urzekające. zdecydowanie przygarnę!

    OdpowiedzUsuń
  153. Znalazłam w końcu koniec kolejki. Torba świetna, w sam raz na przywitanie wiosny! Trzymam kciuki.
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  154. Rewelacja! chętnie się dopiszę, a co! :)
    kawa196@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  155. Śliczna po ilości zapisów widać :)
    więc i ja się zapisuję póki czas :)

    OdpowiedzUsuń
  156. i ja się ustawiam ;)
    pozdrawiam,
    abstrakcja0@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  157. Uwielbiam duże torby a ta jest śliczna:) Stoję więc w kolejce:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  158. Super torba chętnie ją przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  159. U mnie już informacja zamieszczona, chociaż nie wiem, czy ktoś w ogóle zobaczy... ale jest ^^
    http://alicja-c.blogspot.com/2011/01/znaki-zycia.html
    Pięęękna torba!

    OdpowiedzUsuń
  160. Cudny torbiszon. Kocham te kolory. Tyle osób się zgłosiło, że szanse mam małe, ale i tak tego nie przepuszczę! Ot co!

    OdpowiedzUsuń
  161. i ja spróbuję szczęścia:)
    turkoois@op.pl

    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  162. Kochane kwiaty.Dają nadzieję na wiosnę.
    Piękniutka torba właśnie na wiosnę. Marzę o takiej dla siebie więc i ja się zapisuję do losowania

    OdpowiedzUsuń
  163. Kochana torebki to Ty robisz genialnie zresztą nie tylko torebki ale jesteś uzdolniona tylko pozazdrościć pozdrawiam i ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  164. Torebka śliczna!! Chętnie zostanę jej nową właścicielką.
    Niestety nie mam swojego bloga.

    ania
    a.gonciarz@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  165. mmm duża słodka i poręczna (z kieszonkami:) czyli to co kobitki lubią najbardziej - a co tam - może sie poszczęści - pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  166. Zielona!! Piękna!! Chociaż... Jaka kolejka ogromna :( Ale jakby nie było - ustawiam się i czekam z niecierpliwością na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  167. "Przepyszna torba" wiosną pachnąca :))
    Nie mam swojego bloga, ale podglądam Twojego nałogowo :))
    Pozdrawiam
    Monika :)
    monique-pl@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  168. "Przepyszna torba" wiosną pachnąca :))
    Nie mam swojego bloga, ale podglądam Twojego..nałogowo :))
    Pozdrawiam serdecznie
    Monika
    monique-pl@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  169. Zajrzyj do mnie i przyjmij wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  170. Dołączam do grona fanów... może szczęście dopisze.

    OdpowiedzUsuń
  171. Ja też się dopisuję do tej ogromnej kolejki, torba jest przepiękna i mieści pewnie ze cztery kilogramy książek :)

    OdpowiedzUsuń
  172. oo jaka fajna torba.:)) akurat szukam czegoś takiego. Może mi się poszczęści? Dla takiej niesamowicie rozbrykanej panny jak ja to były fajny prezent na wiosnę:DD
    oczywiście zgłaszam się do zabawy!!!

    ewelina12-555@wp.pl

    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  173. Wspaniała torba! Jestem tu pierwszy raz, ale zachwycam się i spróbuję szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  174. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  175. o rany moje kolory! torba jest po prostu genialna
    chętnie ustawiam się w kolejce :)

    udanego wczasowania :)

    OdpowiedzUsuń
  176. Taka Mi potrzebna :))))))))) A co :)))))))

    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
  177. O wow!!! Ja tez z wielka przyjemnoscia bede paradowac z takim torbiszonem!!!

    OdpowiedzUsuń
  178. piękna!piękna!
    z reszta jak wszystkie twoje
    wiola
    co_nowego_w_raju@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  179. oj, uwieeeelbiam duże torby! ;) zresztą tak samo, jak motywy kwiatowe :)) nie mogłabym przegapić takiej okazji!

    Pozdrawiam :)

    www.mollownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  180. u mnie toreb nigdy dość, więc mimo tego tłumu, ustawiam się w ogonku
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  181. Łał!
    Ta torebka jest genialna...:)

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  182. Od dawna zachwycam się Twoja tworczoscia i chętnie spróbuję szczęścia moj blog http://mlodamama.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  183. Niesamowita torba! Zakochałam się w niej <3
    Zapiszę się w kolejce, choć nie mam bloga.

    Pozdrawiam,
    fanka Twoich prac
    bebuszka :)

    bebuch@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  184. grzecznie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  185. wracaj, wracaj, bo smutno bez Twojego Zielonego Wzgórza. Piękna torba!

    OdpowiedzUsuń
  186. FANTASTYCZNA! Kwiaty przywołują wiosnę a ja tak bardzo o niej marzę :)))
    Informacja o candy na moim blogu:
    http://tojestnaszemiejsce.blogspot.com/

    pozdrawiam serdecznie

    PS. dobrze Cię widzieć i czytać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  187. Kolejka już widzę ogromna , wcale się nie dziwię , torebka cudna . Zapiszę się, bo torebki to moja miłość ,więc nie byłabym sobą gdybym nie spróbowała . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  188. Takiego candy nie omgę przegapić, bardzo podobają mi się Twoje torby. Bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  189. Śliczna torba :)

    http://nyuchii.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  190. Jakie boskie te torebusie:D A że każda kobieta uwielbia torebki to i ja się skuszę nie ma to tamto;)

    Pozdrawiam Joaś
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  191. Zapisuję się w kolejkę do tej ślicznej torebki, nie byłabym sobą, gdybym tego nie zrobiła, bo mam hopla na punkcie toreb ;)

    OdpowiedzUsuń
  192. Torby i wszystko bardzo pomysłowe i slicznie wykonane. Staję w kolejc. Pozdrawiam!!!
    Dorota
    dorota-swiatek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  193. Świetna TUTKA :) Oj, z chęcią przygarnę do swojej kolekcji :) Pozdrawiam :)
    magnus125@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  194. Świetna TUTKA :) Chętnie przygarnę do swojej koekcji :) Pozdrawiam serdecznie !
    magnus125@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  195. strasznie dużo już jest tu chętnych, ale i tak wpiszę się!! a co!! Może akurat ...

    OdpowiedzUsuń
  196. jako 198 sie zgłaszam :), bo torba CUDNA

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło :)