wtorek, 22 lutego 2011

Moje Zielone Wzgórze w "Między Kuchnią a Salonem" :)

"Małe co nieco na kosmetyki"...czyli po prostu etui na podpaski i etui na chusteczki :)

Bardzo dziękuję za pokazanie moich "małych dzieł" na antenie programu TVN "Między Kuchnią a Salonem"! To dla mnie ogromny zaszczyt! :))))
I dziękuję też czujnym obserwatorkom mojego bloga, bo zaraz po transmisji programu od razu dostałam kilka fajnych komentarzy w tej sprawie. Wow, ależ Wy jesteście! :) hehe szok! :)

Wprawdzie w szyciu etui program nie był dla mnie inspiracją, bo szyłam je jeszcze przed jego powstaniem :) ale w innych sprawach i owszem, bo np ozdabianie i wzbogacanie tanim kosztem swoich torebek czy ubrań to ja lubię, czemu nie?! :)

a tu filmik z etui w roli nawet głównej:

Toż to szok! 20 sekund sławy! hehe Gęba się sama uśmiecha :)))
Z ostatniej chwili:
OŚWIADCZENIE!

Oświadczam uroczyście, iż woda sodowa mi do głowy nie uderzy, gdyż w moim łbie samo szycie i na nic więcej już tam miejsca nie ma! hehe :)

Buziaki dla wszystkich odwiedzajacych Moje Zielone Wzgórze! cmmmmmok :*

45 komentarzy:

  1. Gratulacje Aniu!!!
    Etui, to super pomysł, zwłaszcza ten 2w1 :)
    Bardzo podobają mi się Twoje rękodzieła,życzę jeszcze wielu rewolucyjnych pomysłów!!!
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu to dopiero początek!!! :)))))))
    Gratulacje Złotko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Boszszsszszsz dobrze że tu byłam zanim stałaś się sławna w tefałenie.
    teraz to już tylko sława wywiady kwiaty i kasiora ;DDDDDDDDDDD

    pozdrawiam
    13ka

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie Aniu:) Bardzo lubie ten program.
    Pozdrawiam cieplusienko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również i ja dołączam się do gratulacji! 20 sekund, ale jakże miłych :) Życzę kolejnych sukcesów w mass mediach i nie tylko! Bo tworzysz wspaniałe rzeczy, nie dość że praktyczne to jeszcze świetnie się prezentujące:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie gratulacje :) Etui są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeeej świetnie! Ja również gratuluję! Sława, prawdziwa sława ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje tvn-owskiej transmisji Twoich dzieł :) teraz wszyscy będą chcieli je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam, widziałam... gratuluję. Aż miło było zobaczyć w telewizji dzieła osóbki, której bloga obserwuję regularnie.
    Ściskam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny debiut w telewizji...;) gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogromne gratulacje ;o) Taka chwila sławy to nie byle co ;o)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję serdecznie ! piękne cudeńka tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow Aniu gratuluje! Rewelacyjne 20 sekund.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ah widzę że Twój własny filmik :) gratuluję raz jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje kochana!
    czuję się zaszczycona mając jedno z Twoich dzieł! (:

    OdpowiedzUsuń
  16. Ingrid, Polka, Monila, Kolorowy Ptak - wielkie dzięki kochane :)))

    13ka - po Twoim wpisie to normalnie spadłam z krzesła i jarzyłam się jak durna do monitora hihihihi :)

    FojAga, Musia, Zajęcia Świetlicowe - dzięki! :)))

    Destiny Ikt, Ines, Mysia - debiut w tiwi, alez to brzmi! hehe :)

    Agnieszka, Tuśka, mordka - dziękuję! :)

    Nataly - no nie przesadzaj! hehe :)))

    Oświadczam uroczyście, iż woda sodowa mi do głowy nie uderzy, gdyż w moim łbie samo szycie i na nic więcej już tam miejsca nie ma! hehe :)

    Buzia ogromna!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Aniu !!! ale fajnie że pokazali Twoje słodkości ;)
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  18. a widziałam i pomyślałam,że to MUSI być Twoje dzieło-bo nie oglądałam od początku programu i nie wiem czy wspominali konkretnie,że to Ania z Zielonego Wzgórza :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też widziałam :) Gratuluje sukcesu : Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  20. ale te 20 sekund dobrze działa na poczucie motylków w brzuszku i chęci do działania! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję. Fajnie tak być docenionym.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne te twoje cudeńka...
    Małe,ale przecudne! A pomysł super!
    Gratuluję pierwszego telewizyjnego sukcesu!
    Mam nadzieję że to dopiero się zacznie-trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu serdeczne gratulacje!!!
    rękodzieło górą:):)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie i mialas swoje 20 sekund w tv-gratuluję serdecznie;)))bardzo pomysłowe te małe conieco np. na wkladki higieniczne:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super!!!
    A dopisek boski:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem zauroczona Twoim blogiem. Pomysłami, ale i kunsztem wykonania. Ja niestety jestem zbyt porywcza, więc igła i nitka w moich rękach nie stworzy nic dobrego ;)
    A u Ciebie... aż miło patrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu bardzo się ciesze i gratulacje. To się nazywa być docenionym na cały kraj, a tym samym być w każdym domu, w którym jest TV :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu, gratulacje!!!
    cieszę się bardzo, zwłaszcza, że fanką Twoich dzieł jestem :)
    Oby więcej takich dostrzeżeń :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Anulaaa tosz to siok !! Twoje " małe coś" w tefałenie!! ale czemu te panie sądzą ze ty się nimi inspirujesz co hę/ kto kim bym zapytała raczej :) i czemu one nie wymieniają do czego to "małe coś " służy?? sanitariaty - też jest takie elegantrze słowo hhii

    OdpowiedzUsuń
  30. Widziałam w tv i byłam dumna, że Cię znam (w sensie, że bloga ;) już od dawna, ha! ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. PRZYŁACZAM SIĘ DO GRATULACJI!!

    Zapraszam na WIOSENNE CANDY ze ZŁOTYM KROJEM
    Dziękuję za odwiedziny.
    ULA

    OdpowiedzUsuń
  32. wooowwww,Ania w telewizorni!!!!!Gratulacje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Moje gratulacje zwłaszcza,że to jednak tv,super,mi tylko udało się dostać do gazetki,ale uważam,że to wielki sukces,pozdrowienia,dzięki za odwiedzinki jak zwykle zapraszam do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ważne 20 sekund. Oby przerodziły się w kolejne piękne 20 lat:-)
    Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  35. :) woow! Ja wiedziałam, że będziesz sławna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zostałaś otagowana
    http://pieknoscdnia.blogspot.com/2011/03/otagowana.html

    serdecznie pozdrawiam i czekam na nowe wpisy:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super! Gratulacje!
    Cieszę się razem z Tobą i dziękuję za odwiedziny u mnie i taki ciepły komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  38. Aniu z odrobiną zazdrości, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło :)