poniedziałek, 22 czerwca 2009

Zapiśnik wakacyjny, część II

Wakacyjna wymiana zapisników w Art-Piaskownicy dobiegła końca. Każda z uczestniczek dostała już swój zapiśnik, czyli można już jechać na wczasy :))) Zapiśnik, który przywędrowal do mnie pokazywałam już wcześniej. Moja "produkcja" powędrowała do Agnieszki z Makowego Pola :))) W środku dużo różnych kartek: białych, w kratkę, kalki technicznej, tekturki, kolorowe wstążki, koperty, własnymi rękami wyprodukowane nibynaklejki :) Całość obszyta materiałem, zamykana na gumkę. Dodatkowo na turkusowej mulinie zamocowana zawieszka z koralików ułożonych w napis "Makowe Pole", zakończona metalową podkładką pod śrubki :)))


01



02



03



04



Zdjęcia jakieś takie nijakie mi wyszły, no ale co zrobić... zapiśnik poleciał do Agnieszki, więc nowych nie mogłam zrobić :))) Pozdrawiam! :)

8 komentarzy:

  1. ohhh,nareszcie się doczekałam i zajrzałam do środka.No boski jest po prostu! bardzo pomysłowy i szalenie mi sie podobają te wszystkie smakowite ozdóbki
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, kolorki i róznorodność papierów- bomba!

    OdpowiedzUsuń
  3. No bomba!

    Aż chcę się notować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój piękny, kolorowy, papierowo-szmatkowy zapiśnik!:))) Uwielbiam go:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makówko, cieszę się przeogromnie!!! :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten zapiśnik. Kolorowy i zwariowany - w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło :)