czwartek, 24 stycznia 2013

Dziękuję i nagradzam!!! :)))



Kochani i kochane moje! Dziś stała się rzecz niesamowita. Mianowicie na moim fejsbukowym odpowiedniku bloga pojawiła się dość specyficzna liczba ---> 1000 lubczyków!!!
Jestem Wam za to ogromnie wdzięczna i dziękuję, że mimo niezbyt częstych wpisów na blogu, wciąż jesteście ze mną, a na dodatek liczba oznaczeń "Lubię to" ciągle rośnie!

 
Tym samym uroczyście oświadczam, że spośród osób, które polubiły profil Moje Zielone Wzgórze na FB, rozlosuję nagrodę, którą uszyję własnoręcznie i specjalnie dla tej właśnie konkretnej, wylosowanej przeze mnie osoby! :)))
Losowanie już wkrótce!
Dziękuję! :)
 

ps: tym samym zachęcam do zaglądania na FB, bo i tam bywają ciekawe nagrody :))) Dziś na przykład Asia, która przysłała do mnie zdjęcie tego właśnie tysiączka, otrzyma ode mnie nagrodę niespodziankę :) Zatem zapraszam!

14 komentarzy:

  1. Gratuluję! :-)
    Pierwszy tysiąc to brzmi dumnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje kochana:D lecisz jak burza! ja co 100 obserwatorow staram sie komus niespodziewajke robic.. chyba ze zapomne :) ale ostatnio mam malo czasu na bloga itp niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jagoda, no pewnie! ja się nadziwić nie mogę, ale serce mi się uśiecha... i to mocno! :)

    marysza - o widzisz, rzeczywiście można i co 100 :)

    jo@śka - dzięki kochana :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pierwszy raz u Ciebie, zostaję ! :)) Już wiem, dlaczego masz tyle Lubisiów :) Dołączam do nich ! M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję z całego kurkowego serducha:)

    OdpowiedzUsuń
  6. poproszę o więcej postów :)))

    zapraszam do siebie!

    http://thegreen-eyedblonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super,że znowu zaczęła Pani pisać i tworzyć. Śledziłam wcześniej bloga, ale mały zastój spowodował, że przestałam. Z ciekawości weszłam dziś i proszę jaka aktywność w tamtym roku, aż chcę się wchodzić, czytać i mm podziwiać kolejne piękne rzeczy, które Pani tworzy. Gratuluje, życzę dalszej motywacji do działania i pozdrawiam.
    Anita
    Z pakamery
    Co kiedyś 2 zestawy etui na chusteczki zamówiła i nawet w Między kuchnią a Salonem ,, z nimi była"
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już długo planuję powrót, ale coś mi średnio to wychodzi. Ale maszyna już czeka, parę nowych projektów w planie, może wiosna obudzi mnie na dobre. Bardzo na to liczę! A takie komentarze pomagają mi w powrocie na dobre tory, dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję! ja również polubilam, bardzo podoba mi się Twój blog i cieszę się, że tu trafiłam :)
    dodaję do obserwowanych i na pewno będę tu częściej zaglądać :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:
    http://versalkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło :)