wtorek, 19 marca 2013

Nagroda dla facebookowych fanów :)



Ufffffff! Wreszcie! :)
Przepraszam, że trwało to tak długo! Jakiś czas temu obiecałam na FB, że nagrodzę wszystkich moich facebookowych fanów jakimś szyciowym tworem. A jako że Wasza liczba ciągle rośnie (ku memu zdziwieniu, ale i wszechogarniającej euforii), to pomyślałam sobie, że muszę to w końcu zrobić!
 
Zatem uwaga, uwaga!
 
Spośród wszystkich Was moi drodzy, 31 marca wylosuję zwyciężczynię/zwycięzcę tej oto kopertówki!
Z góry muszę jednak ostrzec, że nie jest ona perfekcyjnie uszyta, bo moja stara maszyna niestety nie daje rady ekoskórze! :)  Ale mam nadzieję, że się Wam jednak spodoba i na wiosnę będzie jak znalazł! :)))
 
Losowanie nagrody odbędzie się 31 marca, zatem do tego czasu możecie mnie jeszcze TU polubić :)
 
 
 
 Zachęcam również do głosowania na Szyciowy Blog Roku i nie mam na myśli tylko mojego bloga :)



Wiem, że można oddać tylko 1 głos, ale i tak nie mogłam się powstrzymać od polecenia niektórych dziewczyn :)))
Głosujcie!!!
Jest tam naprawdę wiele perełeczek, jak na przykład jeden z moich ulubionych - blog Anity, której zdjęcia, które oglądam na FB codziennie powodują, że świat wygląda inaczej czy np. blog Maryszy z jej przecudownymi notesami :)

Polecam! Was to nic nie kosztuje, a dziewczynom przyniesie ogromną radość :)
 

8 komentarzy:

  1. Aniu jesteś niemożliwa! ja Ci daję kopniaka co byś wróciła do blogowania,regularnego! jest to źródło mojej najpierwszej inspiracji :*
    kopertówka bajeczna

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie ja tak się Ciebie naoglądałam i czuję, że wracam, serio! Co tu dużo gadać, pozazdrościłam i już :) Buziaki zdolna babeczko :)

    ps: pewnie i tak tam nic nie wygramy, bo LIDERZY już mają po 600 głosów!!! ale jak ma nam to dać trochę weny, to i tak warto! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu jesteś kochana!!
    Też mam nadzieję, że szybko wrócisz, bo tak obiecujesz obiecujesz a potem obsesyjnie do Ciebie wchodzę bo wydaje mi się, że czytnik mi nie działa a tu cisza :(

    A jakąś sporą torebkę to ojjj z chęcią bym pooglądała.. pamiętasz jak uszyłaś pierwszą torbę z wzoru Lotty? Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna kopertówka! A nie może być idealna, bo przecież ręcznie robiona musi mieć duszę ;)
    Cudna! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. PS. Zapraszam do mnie na urodzinowe candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kopertówka śliczna.. i w sam raz nie tylko na koperty. Za ładna, żeby ją tymi papierami wypychać. Gratuluję powrotu. Dla mnie to kolejna z "inspiracji" popychających nie do powrotu, a dopiero do startu.

    OdpowiedzUsuń
  7. marysza, jasne, że pamiętam! Uwielbiałam tę torbę, muszę ją teraz trochę poprzerabiać i chętnie ją znowu ponoszę na wiosnę :)

    Katerina, hehe, no tak, tak to sobie tłumaczę :))) Krzywe szwy = torebka z duszą :)))

    anita, jasne, że olać... tak jak mówiłam, ja już wygrałam! :)

    marchEwka, to Ty szybciutko zaczynaj! Startuj kochana, wiosna idzie, zmiany są konieczne! No, już mi tu nie siedź tylko do maszyny marsz!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło :)